Przejdź do treści Przejdź do menu

Archiwum

348603

  • access_time czerwiec 28, 2022
  • person redaktor
  • printer

UNIWERSYTET
Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków
tel. 12 662 6014,
fax 12 637 2243

e-mail: info@up.krakow.pl
www.up.krakow.pl

Ogłoszenie rekrutacyjne

Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej należy do grupy najintensywniej rozwijających się uczelni w kraju. Jest uznanym ośrodkiem naukowo-badawczym i dydaktycznym. Posiada ugruntowaną pozycję w wielu dziedzinach aktywności akademickiej, w badaniach naukowych w obszarze nauk przyrodniczych i humanistycznych oraz pod względem jakości kształcenia na większości kierunków studiów, a także pod względem mobilności badawczej i dydaktycznej pracowników i studentów.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracy

Nazwa stanowiska pracy: Administrator nieruchomości

Jednostka: Dział Administracyjno-Gospodarczy

Numer ogłoszenia: 348603

Wymiar etatu: Pełny

Termin składania dokumentów: 16.09.2022

Niezbędne kwalifikacje i umiejętności:

Wykształcenie Min. średnie
Doświadczenie zawodowe Min. 2 lata na stanowisku administratora nieruchomości lub inspektora technicznego
Umiejętności zawodowe 1. Doświadczenie na takim lub podobnym stanowisku pracy,
2. Znajomość prawa budowlanego oraz przepisów ogólnych i resortowych,
3. Wykształcenie w zakresie zarządzania nieruchomościami lub ekonomiczne, lub techniczne, lub co najmniej 5 letnie doświadczenie w administrowaniu budynkami,
4. Co najmniej dobra znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych (MS Word i MS Excel),
5. Samodzielność, zdecydowanie i efektywność w działaniu,
6. Znajomość zasad komunikacji społecznej, wysoka kultura osobista i odporność na stres,
7. Mile widziane posiadanie licencji zarządcy nieruchomości lub uprawnień budowlanych.
Zakres obowiązków 1. Świadczenie pracy określonej zakresem i umową.
2. Pełna znajomość przepisów ogólnych, resortowych oraz wewnętrznych Uczelni w zakresie pełnionych obowiązków służbowych
3. Staranne i sumienne wykonywanie pracy i poleceń przełożonych dotyczących pracy.
4. Organizowanie własnego stanowiska pracy i pracowników podległych.
5. Terminowe i sumienne wykonywanie pracy określonej niniejszym zakresem.
6. Przestrzeganie tajemnicy służbowej.
7. Przestrzeganie zasad określonych w Regulaminie Pracy i Kodeksie Pracy.
8. Przestrzeganie przepisów P-POŻ. i BHP.
9. Przestrzeganie drogi służbowej w załatwianiu spraw.
10. Przestrzeganie obowiązującego u pracodawcy czasu pracy.
11. Przestrzeganie przepisów obowiązujących w zakresie ochrony danych osobowych.
12. Administrowanie powierzonymi obiektami budowlanymi.
13. Bezpośredni nadzór nad pracownikami obsługi zatrudnionymi w administrowanych budynkach.
14. Bezpośredni nadzór nad firmami wykonującymi usługi w administrowanych budynkach.
15. Organizowanie pracy i nadzór nad pracownikami do prac transportowych w tym prace związane z przygotowaniem sal i ich otoczenia, będących w zarządzie Działu, na wypadek zjazdów, konferencji, itp.
16. Bieżąca kontrola stanu sanitarnego i technicznego obiektów administrowanych
17. Sprawdzanie porządku w obrębie posesji. W okresie zimowym – zwracanie uwagi na usuwanie śniegu, lodu z chodników i parkingów. W okresie letnim stan trawników, żywopłotów, obsadzanie kwietników kwiatami, itp.
18. Sporządzanie zapotrzebowani na środki czystości zgodnie z przyznanym limitem finansowym, odbiór ich od dostawcy oraz wydawanie pracownikom obsługi.
19. Przydzielanie zastępstw w trybie poleceń służbowych.
20. Przedkładanie planu urlopów Kierownikowi Działu do końca I kwartału każdego roku.
21. Sporządzanie wniosków do planu remontów na rok następny.
22. Bezpośrednie uczestniczenie w odbiorze wszelkiego rodzaju prac wykonywanych w administrowanym obiekcie. Na dowód odbioru składanie podpisu na zleceniu, protokole lub fakturze.
23. Bieżąca współpraca z wykonawcami usług zew. w danych obiektach: konserwacja czujek p.poż., przegląd gaśnic i hydrantów, konserwacja dźwigów, konserwacja szlabanów, konserwacja drzwi rozsuwanych, konserwacja monitoringu.
24. Prowadzenie, bieżące aktualizowanie dokumentacji dotyczącej administrowanych obiektów.
25. Przeszkolenie nowo zatrudnionych pracowników przy pilnowaniu w zakresie obowiązujących zasad postępowania w przypadku awarii wod-kan, c.o. i p.poż.
26. Współpraca z sekretariatami Instytutów i innych jednostek.
27. Uczestnictwo w kontrolach Sanepidu oraz dopilnowanie wykonania ew. zaleceń.
28. Tworzenie pism na zewnątrz, np. zlecenie na usługi.
29. Wykonywanie innych zadań w zależności od potrzeb, zlecanych przez Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego.

WYMAGANIA DODATKOWE:

Znajomość języków obcych Angielski, niemiecki, ukraiński – mile widziane
Inne Umowa od 1.10.2022 r.
*Istnieje również możliwość złożenia dokumentów w wersji papierowej. Miejsce składania dokumentów: Dział Administracyjno-Gospodarczy Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (ul. Podchorążych 2, Kraków, pok. Kancelaria) w godzinach: 07:30-15:00. Prosimy o złożenie dokumentów w zaklejonej kopercie z dopisaną nazwą stanowiska pracy. Wymagane dokumenty są dostępne na stronie: https://bip.up.krakow.pl/dokumenty-do-pobrania/

 


Informujemy, że Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z prowadzoną korespondencją jest Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Adres: ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków, e-mail: info@up.krakow.pl. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@up.krakow.pl. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie: www.up.krakow.pl.

* Wymagane dokumenty można również składać do Działu Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (30-084 Kraków, ul. Podchorążych 2, pok. 170B) w godzinach: 8.00-15.00.
Prosimy o złożenie dokumentów w zaklejonej kopercie z dopisaną nazwą stanowiska pracy.
Wymagane dokumenty są dostępne na stronie:
https://bip.up.krakow.pl/dokumenty-do-pobrania/

Opublikował w BIP: redaktor

Data opublikowania: 28.06.2022 09:42