Przejdź do treści Przejdź do menu

Archiwum

Aneks nr 2 z dnia 27 lutego 2017 roku zmieniający UCHWAŁĘ NR 4/26.01.2015

  • access_time luty 27, 2017
  • person Aneta Wojcik
  • printer


ANEKS NR 2
z dnia 27 lutego 2017 roku zmieniający
UCHWAŁĘ NR 4/26.01.2015
SENATU UNIWERSYTETU PEDAGOGICZNEGO
im. Komisji Edukacji Narodowej
w Krakowie
w sprawie:   zasad finansowania działalności dydaktycznej w Uniwersytecie Pedagogicznym
od dnia 1 stycznia 2015 roku

Senat na posiedzeniu w dniu 27 lutego 2017 roku przyjął pozytywnie zaopiniowane przez Senacką Komisję Budżetową następujące zmiany w powołanej na wstępie Uchwale:

§1

W § 1 pkt. 12 pierwsze zdanie otrzymuje brzmienie:

„Z odpisów od przychodów własnych wymienionych w pkt. la załącznika nr 1 do Uchwały Senatu tworzony jest Fundusz Rezerwowy Rektora”.

§2

Nowe brzmienie przyjmuje załącznik nr 1 regulujący zasady rozdziału przychodów własnych Uczelni (w załączeniu).

§3

Pozostałe postanowienia Uchwały Senatu pozostają bez zmian.

§4

Aneks wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od dnia 1 stycznia 2017 roku.

Uchwałę podjęto jednogłośnie. W głosowaniu uczestniczyło 43 Członków Senatu, na 56 Uprawnionych do głosowania.

 

R e k t o r

Prof. dr hab. Kazimierz Karolczak

 

 

Załącznik Nr 1

do Aneksu Nr 2 do Uchwały Senatu Nr 4/26.01.2015

Zasady rozdziału przychodów własnych Uczelni

obowiązujące od dnia 1 stycznia 2017 roku

TABELA 1

L.P. RODZAJ PRZYCHODU WYSOKOŚĆ ODPISU
OGÓŁEM

JEDNOSTKA

DYDAKT.

WYDZIAŁ ORGANIZATOR KURSU / KON FER.

BUDŻET

CENTRALNY

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. Przychody z tytułu kształcenia studentów:
w tym: a) opłaty za studia niestacjonarne i podyplomowe 100% 55% 2% 43%
a.l) opłaty za przeprowadzenie procedury potwierdzenia efektów uczenia się 100% 55% 2% 43%
a.2) opłaty za korzystanie z zajęć nieobjętych planem studiów 100% 30% 50% 20%
b) opłata rekrutacyjna 100% 75% 25%
c) opłaty za powtarzanie zajęć z powodu niezadawalających wyników w nauce oraz za zajęcia wyrównujące różnice programowe (w tym zajęcia uzupełniające efekty kształcenia niezbędne do podjęcia studiów II stopnia, opłaty za powtarzanie kursów objętych wpisem warunkowym 100% 50% 30% 20%
d) opłaty za konsultacje dotyczące pracy dyplomowej w przypadku skreślenia z listy studentów z powodu niezłożenia pracy dyplomowej lub egzaminu dyplomowego 100% 80% 20%
2. Przychody z tyt. opłat administracyjnych w związku z kształceniem i rozwojem naukowym 100% 30% 40% 30%
3. Przychody z tyt. kursów dokształcających i innych form kształć. 100% 90% 10%
4. Przychody z tyt. konferencji finansowanych ze źródeł zewnętrznych (nie dotyczy konferencji studenckich i doktoranckich) 100% 90% 10%
5. Przychody z tyt. wynajmu sal dydaktycznych na zewnątrz 100% 50% 50%
6. Pozostałe przychody Uczelni 100% 100%

KOMENTARZ DO TABELI:

1) pkt. la – dotyczy przychodów tworzących Fundusz Rezerwowy Rektora.

Wytworzył: prof. dr hab. Kazimierz Karolczak

Opublikował w BIP: Aneta Wojcik

Data opublikowania: 27.02.2017 06:12